reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Beňová

Eva Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď sa pozriem do zrkadla vidím mladú sviežu ženu, ktorá má to šťastie na úžasných priateľov a rodinu. Som Emocionálne založená, akceptujem dnešný systém ale občas si ulietávam vo svojom svete. V 19 tich rokoch moje kroky smerovali do milovanej Prahy, kde som umocnila svoju lásku k písaniu, vyjadrovaniu emócii a názorov na papier a neskôr sme s priateľmi založili webovú stránku, kde som mala priestor písať v Kategóriách ako Umenie, Životné príbehy ( živých aj mŕtvych), a viedla som rozhovory so zaujímavými ľuďmi. Denne ma ale napadajú rôzne myšlienky, rada fotím, a chcem sa zdôveriť v to, čo zažívam. Od veselé stretnutia s neznámymi osobami v MHD či v práci, po zle skúsenosti v obchode a pod. a samozrejme aj o také tie "babské" záležitosti. So mnou sa veru nikto nenudí. Prajem krásne spoznávanie, nielen mňa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu